Medewerker ticketing & service

Ik ben door jou
Wij bieden gelijke kansen voor iedereen en willen een open organisatie zijn waar mensen zich prettig en veilig voelen. Waar oudere collega’s kennis delen met jongere collega’s én andersom. Each one teach one. Wij geloven in de kracht en de veelvormigheid van het theater, dat nieuwe verhalen kan vertellen, andere perspectieven biedt, dialoog voortbrengt en ongehoorde stemmen kan laten klinken. Steeds in relatie tot de ander. Bij TR komt dit tot uiting in onze artistieke producties, programmering, publiek én in onze medewerkers.
Wat houdt de functie in?
In deze afwisselende functie met een breed takenpakket ben je het eerste aanspreekpunt voor interne en externe bezoekers en medewerkers: aan de telefoon, bij de receptie of aan de kassabalie. Collega’s, cast en crew van de gezelschappen, frequente bezoekers of bezoekers die voor het eerst bij TR komen: je biedt iedereen een warm en gastvrij welkom en/of handelt hun vraag servicegericht af.
Omdat je op de hoogte bent van alle activiteiten bij TR – van repetities tot schoonmaak tot eigen producties – kun je meedenken en adviseren, zowel telefonisch als per mail. Je verkoopt kaarten en handelt de kaartverkoop administratief correct af. Je bent verantwoordelijk voor de bediening van de telefooncentrale, beheer van looptelefoons en portofoons, postafhandeling en het bedienen van verschillende installaties. Afhankelijk van je dienst open en sluit je ook het pand, houd je toezicht op de veiligheid en ondersteun je bij calamiteiten.
We bieden:
Een dienstverband gebaseerd op 2 à 3 diensten in de week. Salaris gebaseerd op schaal 3 conform de Cao Toneel en dans (van € 2.445,- tot € 3.088 brutosalaris bij een fulltime aanstelling).
Twee creatieve werkplekken in Rotterdam.
Keuze uit 450 voorstellingen en projecten per seizoen die je gratis mag bezoeken.
Een opleiding tot bedrijfshulpverlener.
We zoeken iemand die:
Flexibel inzetbaar is, zowel werkinhoudelijk als je beschikbaarheid. Vier weken van te voren ontvang je je rooster.
Een positieve, gastvrije en servicegerichte werkhouding.
Pro-actief is, nauwkeurig kan werken en stressbestendig is.
Goed kan communiceren.
Goede Nederlandse taalvaardigheid heeft in woord en geschrift en een goede Engelse spreekvaardigheid beheerst.
Goed overweg kan met computers, het is belangrijk dat je ons kassasysteem Ticketmatic snel en goed eigen maakt en dat je leert om onze brandmeldinstallatie te bedienen.
Voor een langere periode het team wil versterken. De functie is eventueel te combineren met zelfstandig werk of een andere baan.
Bij voorkeur woonachtig in Rotterdam (of omgeving).
Vanaf je woonadres kun je goed naar Theater Rotterdam toe reizen, zowel overdag als in de avond en nacht.
De sollicitatieprocedure
Solliciteer door op de knop hieronder te klikken. Uiterlijk zondag 17 augustus 2025 ontvangen we graag je sollicitatie.
Vragen?
Voor vragen kun je contact opnemen met Lennert Zijlstra (coördinator Ticketing & Service) via lennert.zijlstra@theaterrotterdam.nl via 010 4044111